Life is too short to wake up with regrets. love the people who treat you right and forget the ones who dont ! Believe that everything happens for a reason.
if you get a chance - take it
if it changes your life - let it
Nobody said life would be easy they just promised it would be worth it~

Friday, December 2, 2011

心语之——放弃

我是个容易放弃的女人,
对不起,恕我没有办法一心对你~
我真的很怕,怕爱到最后得到的只是眼泪~
所以我真的很希望你们能了解~
我为什么把心都放在工作上!

昨晚你问我,
听谁谁谁说,
我和他原本是很甜蜜的,
天天出来都有说有笑~
听到这番话,
我很怀恋以前的我~
因为他,我已经不记得笑是怎样的?
我不懂,爱是什么~
我一直都很想问他~
你说爱我?这就是爱我的方式吗?

对不起,康先生~
不是我不能和你有说有笑~
问题不是在于你~
而是我~
我知道,自己不是个好女人!
所以得不到祝福的爱,我自动放弃!

No comments:

Post a Comment